  • Data: 2011-05-30 11:53:25
    Temat: Re: bitcoin - nowa internetowa waluta peer2peer
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.05.2011 12:35, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2011-05-30, Jarek Andrzejewski<p...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Takie fajne coś jak:
    > - nie mogę zwolnić 10% załogi, bo nie zgadzają się na to związki zawodowe,
    > - nie mogę obniżyć pensji bo nie zgadzają się na to związki zawodowe

    A rownie latwo podwyzszasz pensje, gdy panuje dobra koniunktura? :)

    > - nie mogę łatwo wysłać załogi na urlopy bezpłatne jak nie ma roboty
    > które usztywniają warunki pracy.
    >
    > Jakby na sytuację rynkową, pracodawca mógł elastycznie reagować tak jak
    > mówisz, to pewnie byłby to mniejszy problem. Ale nie może.

    A pracownik na bezplatnym urlopie - zeby w sciane? :)

    Skoro sytuacja rynkowa twojego interesu jest az tak cykliczna, ze czasem
    praca jest, a czasem jej nie ma, to nie wymagaj od pracownikow, ze beda
    za ciebie ponosic ryzyko prowadzenia twojego biznesu.

    Pracownik nie bedacy pewien jutra ("latwo wyslac na bezplatne urlopy") i
    tak nie bedzie zmotywowany, nie bedzie czul wiezi z firma, wiec moze
    lepiej popatrzec na to ze strony zarzadzania firma (odpowiednie umowy z
    firmami zapewniajacymi pracownikow czasowych, mala, stala pensja plus
    bonusy itp.).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org