  • Data: 2009-12-30 20:28:28
    Temat: Re: błąd mbanku - czy ktoś rozumie odpowiedź?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz pisze:
    > mbank pobrał z mojego konta 0,1 zł tytułem "opłata za polecenie
    > zapłaty". Wcześniej oczywiście pobrał regulaminowe 1 zł. miesiąc
    > wcześniej zmniejszałem limit kredytu odnawialnego i prawdopodobnie
    > tutaj kryje się jakiś błąd w systemie
    >
    > złożyłem reklamację i odpowiedź:
    >
    > "Uprzejmie informujemy iż przedmiotowa prowizja wynika z
    > funkcjonalności systemu informatycznego mBanku, który przy zmianie
    > limitu wysokości linii kredytowej w rachunku, wymusza naliczone opłaty
    > w celu 'wyrównania' salda rachunku. W dniu 24.12.2009 w ramach
> [...]

    Może być tak, iż (daty przykładowe):

    1. Ostatnio pobrana złotówka za PZ obejmowała okres do 30 listopada
    2. Kredyt odnawialny obniżyłeś 3 grudnia
    3. System wymusza wówczas przeliczenie i pobranie wszystkich aktualnych
    prowizji, czyli 10gr za część PZ w grudniu
    4. Kolejną opłatą byłoby 90gr
    5. Abyś się nie burzył, 10 groszy oddali

    Przynajmniej ja tak to rozumiem z tej wielce pokrętnej odpowiedzi.

    --
    Liwiusz