eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibłąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.pik-net.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: błąd w systemie Multibanku - pilnujcie wyciągów!
    Date: Fri, 6 Dec 2002 11:53:47 +0100
    Organization: PIK-Net Sieci Rozlegle - http://www.pik-net.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <asq34e$rs0$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    References: <asppi8$ns8$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: shilo.silesia.pik-net.pl 1039175630 28544 213.216.88.26 (6 Dec 2002 11:53:50
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...silesia.pik-net.pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Dec 2002 11:53:50 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216521
    [ ukryj nagłówki ]

    <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:2883.000001cb.3df065f2@newsgate.onet.pl...
    > W dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego Pan tak broni idiotycznej logiki
    programu
    > komputerowego.

    Primo - nie używamy tu formy Pan.
    Nie jest moją intencją bronienie - jeśli tak to zabrzmiało, to źle się
    wyrażałem. Przedstawiłem problem (bo jest znany) i wyraziłem brak
    zrozumienia dla autora wątku o to, że nie interesuje go jak na przyszłość
    się uchronić przed takimi problemami.

    >
    > Z punktu widzenia klienta sprawa jest prosta: widzi jest dodatnie saldo,
    no to
    > robi przelew czy inne takie cuda. To program powinien nie dopuszczać do
    > nieoczekiwanych przez system operacji, wystarczy wygenerować ostrzeżenie
    dla
    > użytkownika. Przecież klient nie chce robić debetu, bo to jest kosztowne.

    "Wystarczy" - tutaj bardzo często padają komentarze, że coś "wystarczy".
    Dziesiątki osób mają pomysły na działanie banków i wystarczy tylko coś tam
    zrobić. Logiczne rozumowanie prowadzi do wniosków, że nie da się wszystkiego
    zrobić naraz. I piszę to o wszystkich bankach, firmach, systemach
    kompuerowych, itp.
    >
    > A brak takiego ostrzeżenia być może jest celowy, w końca taki debet to
    kolejna
    > prowizja dla banku! I tu dochodzimy do etyki biznesu, ale to już temat na
    > osobny wątek...

    A to jest pomówienie - i raczej niesmaczne, więc nie będę komentował.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1