    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: blik Ździsiek und Rysiek
    Date: Tue, 10 Oct 2023 16:22:47 +0200

    in <news:9b377eaa-e12a-408c-a2ba-8e11dcac63e9n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Coś zmyślasz.
    > blikiem idzie od razu.

    Bardzo możliwe ze od razu. Kartą też. Pewne firmy dla mnie nie
    istnieją. np Blik cwaniaczek co mi wmusza smartfona albo Znany Lekarz.

    Telefon moim bogiem, trójkąt na niebie. Choćbym szedł ciemną doliną
    światło ekraniku wskaze mi droge (z filtrem niebieskim czy bez)

    Jebać Androida.

    > Przyznaj się, że trafiłeś na firemkę, co chce przyoszczędzić i ma
    > z przelewy24/tpay/payu czy innej chujumujedzikiewenze umowę bez
    > obsługi kart - założę się, że jest przez to taniej

    nie ma sie co przyznawać, takich firemek jak psów.

    > i żeś się przestraszył blika i wziąłeś jakiś "szybki przelew" czy po
    > prostu zwyczajny.

    wziąłem cokolwiek byle nie blika a potem stary i bez okularów
    nie zauważyłem że płatność kartą "tylko dla kuriera"

    no nic napije się wody to mi przejdzie

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza