  • Data: 2023-10-10 16:40:39
    Temat: Re: blik Ździsiek und Rysiek
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 10 października 2023 o 16:22:54 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:9b377eaa-e12a-408c...@googlegroups.com>

    > Bardzo możliwe ze od razu. Kartą też. Pewne firmy dla mnie nie
    > istnieją. np Blik cwaniaczek co mi wmusza smartfona albo Znany Lekarz.

    Polecam santander - można wystawiać czeki blik w "zwykłym" ST - i, sprawdzone,
    działają w tych wszystkich płatno-firemkach przy płaceniu dla firemek, co chcą mieć
    taniej bez kart.
    Ew. ing - tam można uzyskiwać kody blik w ST.

    > Telefon moim bogiem, trójkąt na niebie. Choćbym szedł ciemną doliną
    > światło ekraniku wskaze mi droge (z filtrem niebieskim czy bez)

    Doceniłem aparat i latarkę.
    Ale smarkofon tylko jako komputer, do rozmawiania nokia E51 - jeszcze się trzyma, cho
    już ledwo :(

    > Jebać Androida.

    Weź ajfona. Albo xiaomi, skończysz skośnooki ;>

    > nie ma sie co przyznawać, takich firemek jak psów.

    "Nie będę tu więcej kupował".

    > wziąłem cokolwiek byle nie blika a potem stary i bez okularów
    > nie zauważyłem że płatność kartą "tylko dla kuriera"

    Ja nie wiem jak można żyć bez okularów.
    Dawno dawno temu, jak sam jeszcze chyba mogłem po ulicy chodzić bez okularów
    (ale sam chyba już koło -1 miałem, tylko że jeszcze bez astygmatyzmu),
    założyłem okulary mojej koleżanki.
    Obecnie bez okularów widzę jeszcze mniej niż wtedy w tych jej okularach.

    > no nic napije się wody to mi przejdzie

    Drogie było? ;>