eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibluecashRe: bluecash
  • X-Received: by 10.140.95.178 with SMTP id i47mr148393qge.10.1397635953273; Wed, 16
    Apr 2014 01:12:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.95.178 with SMTP id i47mr148393qge.10.1397635953273; Wed, 16
    Apr 2014 01:12:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!m5no2398934qaj.1!news-out.google.com!du2ni10574qab.0!nntp.g
    oogle.com!m5no2398931qaj.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
    om!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 16 Apr 2014 01:12:33 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <likbad$l8e$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=194.250.98.243;
    posting-account=cteE6QoAAADcMq5szQ71t1tIGV3V7W0L
    NNTP-Posting-Host: 194.250.98.243
    References: <7...@g...com>
    <likbad$l8e$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: bluecash
    From: kks <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 16 Apr 2014 08:12:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3328
    X-Received-Body-CRC: 893713580
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601842
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
    >
    > dyskusyjnych:@googlegroups.com...
    >
    >
    >
    > > chciałem zasilić saldo BlueCash.
    >
    > > Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
    >
    > > transfer)
    >
    > > i pieniądze nie doszły.
    >
    > > Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
    >
    > > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    >
    > > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
    >
    > > jak to przyspieszyć??
    >
    >
    >
    > Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
    >
    > niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?
    >
    >
    >
    > Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
    >
    > anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.
    >
    >
    >
    > Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
    >
    > ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
    >
    > godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
    >
    > uwierzyć.
    >
    >
    >
    > Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
    >
    > mailowo niż telefonicznie.
    >
    >
    >
    > Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
    >
    > się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
    >
    > pewno.
    >
    >
    >
    > BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
    >
    > właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    >
    > transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

    Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie
    raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza
    awaria?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1