    From: "skippy" <...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: bo tez i start w 89 byl zgola inny
    Date: Tue, 10 Nov 2009 23:51:05 +0100

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hdbk7l$oul$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Nie można wykluczyć, że Jan Rokita mógł się wydać stewardesie, a potem
    > także niemieckim policjantom, bezczelny, antypatyczny i arogancki. I na
    > tym polega problem. Nasi niemieccy sąsiedzi gotowi są poprawnie traktować
    > grzecznych, znających swoje miejsce Polaków. Tych, którzy wydają im się
    > antypatyczni i niegrzeczni, rzucają o podłogę, dosłownie i w przenośni,
    > przy śmiechu i oklaskach sporej części naszych rodaków, którym
    > poniewieranie Polakami ciągle wydaje się czymś należącym do naturalnego
    > porządku rzeczy.

    No niestety, ale misiu z tytułem prof. walący taką logiką to żenada po
    bandzie.

    Jak rozumiem rozumiem chodzi o to, że byłoby dobrze gdyby Szwaby dawały
    nagrody chamom startujacym z łapami do stew, a napier...ali pałkami
    wszystkich spokojnych polaczków.
    Wtedy pan prof. Kranodębski by uznał ze jest ok?
    Czy jakby wszystkich nap...
    Czy jak zadnego?
    No bo jesli nie w najbardziej logicznym przypadku, to w jakim?