  • Data: 2010-05-11 07:50:38
    Temat: Re: bonus
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie Putina spi... lili akcję i dali się nagrać podczas egzekucji.

    > Skippy. Gdyby Polska była państwem poważnym, po takim czymś należałoby
    > wypowiedziec Rosji wojnę.

    ja pie r% dolę... facet, ty się musisz bezwzględnie zacząc leczyc... mówię
    poważnie... nie w trosce o ciebie, bo ty jesteś już tak je#b&n ięty że nic ci
    nie pomoże, ale zaczynasz się robic niebezpieczny dla otoczenia... przy pozimie
    intelektualnym twojego ptasiego móżdżka wystarczy jakiś "guru patriota" który
    da ci gewerę i zaczniesz strzleac do ludzi... bo moralnie to jesteś wyjątkową
    wszą... a jak frajerze masz do mnie jakiś problem, to powiedz mi to w realu w
    oczy... to się da zorganizowac...