    From: iktorn <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: bossa - pytanie poczatkujacego
    Date: Mon, 19 Jan 2009 13:20:10 +0100

    george pisze:

    > za małą cene zakupu dałeś ... nikt po tyle nie chciał sprzedać...
    > ty chciałeś kupić po 24.63 a w chwili kiedy składałeś zlecenie sprzedający
    > chcieli za PKN aż 26,70.
    > Nie dziwne że zlecenie poszło do "oczekujących na realizacje"...

    Tak, to było to, z powodu owego WMin (w przypadku, gdy układ zleceń w
    arkuszu zleceń nie pozwala na realizację zlecenia co najmniej w
    wielkości określonej w warunku, zlecenie traci ważność.)
    Dałem ciut wyższą cenę zakupu i od razu zakupiłem akcje... jak dawałem
    ciut niżej to zlecenie po prostu od razu lądowało w archiwalnych.

    W sumie konkretniej to korzystając z limitu i Wmin chciałem dać takie
    zlecenie, że jak cena w ciągu dnia spadnie poniżej X, to żeby akcje
    zostały zakupione w ilości minimum Y, ale jakoś mi się nie udawało.

    Za tydzień pewnie sam się bedę sobie dziwił, że miałem takie problemy heh.