eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[bphpbk] grrr....!Re: [bphpbk] grrr....!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [bphpbk] grrr....!
    Date: Mon, 3 Feb 2003 16:35:15 +0000 (UTC)
    Organization: noname
    Lines: 24
    Message-ID: <s...@w...at.my.home.or.workplace.pl>
    References: <s...@w...at.my.home.or.workplace.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    Reply-To: m...@o...pl.wytnij_to
    NNTP-Posting-Host: pa225.pulawy.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1044290115 16338 213.76.205.225 (3 Feb 2003 16:35:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Feb 2003 16:35:15 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.23.4
    X-Face: 'MDm}3#.^>5}m#|tl$~W-gzho};\y8~3][9s9.IwZRvI\pZ|4/iIb&Wjd''?@ekYo:4}B{I0vDB\I
    8TWmSEg(~BZ8o}lz)Ja{H0<@:sk8.)#$5OJ*5}bt|(I@JC&4?=WJ'peFEV&b98>/oH`_6DJ),fDD>
    nXAt6K[,,z9q|~M8F]bn(4~nm$,vSnSSP0%UM&.%-:F-`f?@T5Vbt0/0Y[Lky,?7lcMKQFEUPl]}?
    gZ:6-&L`O2S%
    X-Licznik: 520
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.0rc1w) (Windows2000 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226759
    [ ukryj nagłówki ]

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik j...@p...onet.pl pisze:

    >> Od dwóch godzin próbuję wysłać przelew z https://e-bank.bphpbk.pl
    >> Serwer tak wolno chodzi, że nie jest to możliwe :-(
    >
    > Szanowny Panie
    >
    > Uprzejmie informuję, że w systemie bankowości internetowej nastąpiła
    > awaria. Administratorzy systemu pracują nad jej usunięciem. W imieniu
    > banku chciałam przeprosić Pana za zaistniała sytuację i wszelkie
    > niedogodności z tego wynikające. Jednocześnie informuję, że wkrótce usługa
    > powinna działać prawidłowo.
    > W razie problemów czy pytań proszę o ponowny kontakt na adres
    > e...@b...pl
    >
    > Z poważaniem:
    > Anna Jarosińska
    > Departament Operacji Bankowości Elektronicznej
    > BPH PBK S A
    >
    > Na odpowiedź z banku czekałem 5 minut. Dobre i to :-)

    Myślałem, że to Ty pracujesz w BPHPBK ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1