eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: było millenium gdzie teraz (ponownie)Re: było millenium gdzie teraz (ponownie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: było millenium gdzie teraz (ponownie)
    Date: Thu, 24 Sep 2009 17:23:32 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 19
    Message-ID: <h9g2ml$r3u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <h9fud0$8m4$1@inews.gazeta.pl> <h9ftt7$ru4$1@news.interia.pl>
    <b...@f...googlegroups.com>
    <h9futt$t25$1@news.interia.pl> <h9g1vn$nbt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1253805589 27774 87.239.217.30 (24 Sep 2009 15:19:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Sep 2009 15:19:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h9g1vn$nbt$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:502886
    [ ukryj nagłówki ]

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:h9g1vn$nbt$1@inews.gazeta.pl...

    > tylko że ona chce mieć więcej kasy na wakacje
    > i tylko po to jest ten debet
    > próbuję jak mogę przekonać ją na eb+kredytówkę,
    > ale nie wychodzi boi się wyższego procentu,
    > w dodatku mówi że nie zapłaci za jakąś wycieczkę
    > kartą tylko przelewem lub gotówką

    Skoro nie słucha mądrzejszych, to weź jej poleć coś losowo wybranego i tyle.
    Z tego co opisujesz, w jej przypadku linia zamiast karty nie ma sensu.
    Jeżeli tego nie rozumie, to prawdopodobnie jakiegokolwiek produktu by nie
    wybrała i tak w jakiś sposób wtopi, bo tu chyba nie funkcjonuje racjonalna
    analiza tylko raczej jakaś psychologia. Argument o "wyższym procencie" jest
    bowiem niemerytoryczny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1