  • Data: 2008-07-26 08:07:12
    Temat: Re: bzwbk - PIN znikł.....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mithos" g6eksv$elu$...@n...onet.pl

    > U mnie np poczta nie dziala. Jak sie dowiedzialem w placowce "Wszyscy
    > listonosze zwolnili sie i korespondencje roznosi teraz raz na tydzien
    > listonosz z innej poczty,

    Nie z Poczty Polskiej? ;) A z jakiej?

    Kiedyś (gdy randkowałem z ZETO Białystok -- prywatną firmą budowaną z państwowych
    pieniędzy, która do [swego] ;) upadłego broniła przegranej sprawy, sądząc ;) iż ma
    swojej stronie sądy białostockie, z którymi współpracowała) dowiedziałem się o tym,
    że listonosze nie są przyporządkowani do tej lub innej poczty. Listy trafiają do
    jednego punktu w mieście, skąd są zabierane przez listonoszy. Gdy list jest polecony
    (lub jakiś podobny) a listonosz nie może go dostarczyć, zanosi list do stosownej
    placówki pocztowej. :) Ale sam listonosz do tej czy innej poczty nie jest
    przydzielony. :)
    Każdy listonosz pracuje dla tej samej Poczty. :)

    BTW -- ZETO wycofał się w dniu, w którym napisany został pozew do sądu. :)
    (zapewne ZETO miał tam chody i dowiedział się o tym, że przegra z kretesem;
    to się nazywa kumoterstwo -- takie ostrzeganie przed słuszną przegraną...) ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'