  • Data: 2008-08-30 12:03:12
    Temat: Re: bzwbk i PRAWIE on-line....
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > I będziesz miał tak aż do 1.09, ja miałem to samo w sierpniu, przelałem z
    > rachunku oszczędnościowego, na rachunek karty rano 14.08, a na rachunku
    > karty pieniądze pojawiły się 18.08 i to wieczorem. Do tego jeszcze raz
    > powtarzam, że to nie tylko podgląd jest z poóźnieniem, po raz kolejny
    > przekonałem się, że autoryzacja nie przeszła (16.08) i musiałem posiłkować
    > się inną kartą. Dodatkowo ostatnio coś się popsuło i o ile kiedyś
    > pieniądze przelane z innego konta w bzwbk były księgowane wieczorem ale w
    > dniu przelewu, tak teraz aby mieć pewność, że pieniądze zostaną
> [...]

    Od kilku lat spłacam kredytówki BZWBK. Albo z PekaoSA albo z mBanku.
    Księgowane są zawsze tego samego dnia, najpóźniej to widać około 20.00.
    Podobnie z przelewami z kredytówki na rachunki bankowe - co prawda dotąd
    zrobiłem tylko kilka, ale zawsze były księgowane tego samego dnia.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret