  • Data: 2008-10-20 18:42:47
    Temat: Re: bzwbk wydajesz&zarabiasz
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:
    > a kolorkiem karty AQ sie nie rozni? Mialem wrazenie, ze jest czarna, a dla
    > niektorych wyglad plastiku sie liczy...

    VISA Classic mBanku tez jest czarna.

    Kredytowy AQ jest czarny (ale go nie mam, bo trzeba o niego wnioskowac -
    z automatu nie zamieniaja doychczasowej karty na AQ), a debetowy jest
    jakis ciemno-czerwono-brazowy (nie wiem jak sie nazywa taki kolor).

    Nie wiem na kim ma robic wraznie KK. Pani na kasie sie na tym nie zna,
    ludzie tez sie nie znaja. Wiekszosc nie wie co to Aquarius, a karta
    czarna jest dla nich taka sama jak zielona czy niebieska. Juz wieksze
    wrazenie zrobi Gold Eurobanku czy innego Dominetu (pomijam juz ze ludzie
    nie rozrozniaja co jest bardziej "prestizowe" Gold czy Platyna).

    No chyba, ze ktos sie czuje lepiej posiadajac karte czarna.

    Ja osobiscie planuje zmienic swojego Golda w Multibanku wlasnie na KK AQ
    poniewaz mniej sie ona rzuca w oczy.

    --
    Mithos