  • Data: 2002-07-22 21:23:16
    Temat: Re: bzwbk24 + IE6
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Juz skrobie...............
    1) narzedzia/opcje internetowe, zakladka zawansowane, sekcja przeglądanie
    "pokaz przyjazne komunikaty o bledach hhtp"- wylaczyć :-)))) (bzdurka wg
    mnie ale pomoglo)
    2) sekcja zabezpieczenia "nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku" wlaczyc
    (to wg mnie ma juz wiekszy sens)
    3)oproznic cache IE - zakladka ogolne -- "usun pliki" i potem zaznacz" usun
    cala zawartosc off line- to powinienes zrobic jezli jakies strony https masz
    juz w cachu, a masz napewno jak wczesnie probowales wchodzic

    mi pomoglo !!!!

    Andrzej