eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicallback w mBanku a raczej jego brakRe: callback w mBanku a raczej jego brak
  • Data: 2003-10-04 23:16:37
    Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 3 Oct 2003 09:58:44 +0200, "Paweł" <p...@N...pl>
    wrote:

    >Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
    >dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
    >poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).

    ba, nawet jak zadzwonią, to nie chcą się zidentyfikować.
    --
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1