  • Data: 2010-06-16 20:58:24
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joachim wrote:

    > Chciałem po prostu zrozumieć ten wyrok Agniesi.

    Wyjaśniłem jak umiałem najlepiej. Kaczyński kłamał, mówiąc, że wie co chce
    Komorowski, bo ten nie powiedział czego chce, a czego nie chce i tyle.
    Program w PO został przyjęty w głosowaniu większością głosów. Znaczy to
    tyle, że są w PO ludzie, którzy nie aprobują go w 100%. Być może każdy tam
    ma w programie swoje 75% i to ich trzyma razem. Zresztą to nie Twój ból
    głowy. Ty już zdecydowałeś, więc o co chodzi? Na zrozumie wyroku nie marnuj
    czasu. W twojej postawie to nic nie zmienia więc jakby go nie było.