  • Data: 2010-06-16 21:08:25
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus pisze:

    > Wyjaśniłem jak umiałem najlepiej. Kaczyński kłamał, mówiąc, że wie co chce
    > Komorowski, bo ten nie powiedział czego chce, a czego nie chce i tyle.
    > Program w PO został przyjęty w głosowaniu większością głosów. Znaczy to
    > tyle, że są w PO ludzie, którzy nie aprobują go w 100%. Być może każdy tam
    > ma w programie swoje 75% i to ich trzyma razem. Zresztą to nie Twój ból
    > głowy. Ty już zdecydowałeś, więc o co chodzi? Na zrozumie wyroku nie marnuj
    > czasu. W twojej postawie to nic nie zmienia więc jakby go nie było.

    Spoko zrozumiałem. Czyli kandydat Platformy Obywatelskiej nie będzie
    realizował programu Platformy Obywatelskiej. Tylko będzie się kierował
    swoim programem, którego nie ogłosił i nie wiadomo, czy w ogóle go ma.

    Więc wyborcy PO głosują na kandydata PO w przekonaniu, że kandydat PO
    nie będzie realizował programu PO, albo będzie realizował, albo będzie
    robił cokolwiek innego. A wszyscy wiemy, jaki ten kandydat PO jest
    inteligentny, więc do elektoratu PO pasuje idealnie.

    Wyborcy PO w sumie nie wiedzą za czym głosują i to chyba ma to sens, bo
    kogo to wszystko obchodzi.

    J.