  • Data: 2010-06-17 21:09:19
    Temat: Re: całusy dla Agniesi Matlak
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a7b77a74-790c-411e-b6c0-26b4abd1d614@q12g2000yq
    j.googlegroups.com...
    > Nie ma takiej:
    > 3) nie byli.

    Oglądasz TVN24, czy w ogóle nie?
    Mam wrazenie, że nie masz pojęcia kto tam przychodzi.
    Po co gadać takie bzdury, jesli znasz jakąś TV z felietonów w Radiu Maryja.

    Jest całe spektrum polityczne.
    Co prawda trzeba przyznać że wykosili Samoobronę i JKM.
    Pozostałych polityków masz codziennie na pęczki z PIS i LSD.
    A do znienawidzonej Moni pisiorki pchają sie drzwiami i oknami.

    Czyli dużo mi wyjasniłeś.
    Także co do wczorajszej dyskusji Giertycha z Migalskim.
    Tzn chodzi mi o Migalskiego - nic nie wiem, napisz coś.
    Giertych - też nic nie wiem, ale mówie o młodym oczywiście.

    Dzięki.