eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicetelem KK i obsluga klientaRe: cetelem KK i obsluga klienta
  • Data: 2007-06-07 15:35:06
    Temat: Re: cetelem KK i obsluga klienta
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f46hhj$h4h$1@inews.gazeta.pl...
    > OtoJa <d...@g...go2.go2-lalala.pl> napisał(a):
    >
    >> Witam
    >>
    >> Firma w ktorej pracuje podpisuje umowe z Cetelem i bedziemy udzielac rat
    >> z
    >> ich banku oraz promowac ich KK (prawdopodobnie sprzedawac)
    >> Ma ktos doswiadczenia z tym bankiem i zechcialby sie podzielic?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> O.
    Z punktu widzenia użytkownika beznadzieja.
    Składałem kilka reklamacji na jedną banalną czynność, każdy z pracowników
    twierdzi co innego, ba wdraża w życie swoje przemyślenia. Brak procedur dla
    rzeczy które odbiegają od standardu. Samą karta też trudno nazwać
    atrakcyjnym produktem, taki sobie produkt dla biedniejszych klientów...
    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1