eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichamstwo w MultibankuRe: chamstwo w Multibanku
  • Data: 2002-07-23 13:00:44
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.00001aaf.3d3d511e@newsgate.onet.pl...
    > > Wyjaśnij to w BIK-u. W końcu jeśli nie masz kredytu to BIK powinien
    > > wyprostować
    > > Twoje dane(wiem upraszczam)
    >
    > A i owszem chyba upraszczasz, bo ZTCJW to o wyprostowanie danych musi
    wystąpić
    > instytucja, która Cię tam podała.
    >
    > Jacek
    Za www.bik.pl

    a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    osobowych w odniesieniu do Bazy "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    informowania
    o tym fakcie klientów.


    Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    KJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1