eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichamstwo w MultibankuRe: chamstwo w Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.t
    pi.pl!not-for-mail
    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chamstwo w Multibanku
    Date: Tue, 23 Jul 2002 15:00:44 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <ahjjsq$94c$1@news.tpi.pl>
    References: <ahjibt$2hc$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.45.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1027429083 9356 195.205.45.254 (23 Jul 2002 12:58:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jul 2002 12:58:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:195187
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5db6.00001aaf.3d3d511e@newsgate.onet.pl...
    > > Wyjaśnij to w BIK-u. W końcu jeśli nie masz kredytu to BIK powinien
    > > wyprostować
    > > Twoje dane(wiem upraszczam)
    >
    > A i owszem chyba upraszczasz, bo ZTCJW to o wyprostowanie danych musi
    wystąpić
    > instytucja, która Cię tam podała.
    >
    > Jacek
    Za www.bik.pl

    a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    osobowych w odniesieniu do Bazy "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    informowania
    o tym fakcie klientów.


    Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    KJ


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1