  • Data: 2010-08-28 11:05:46
    Temat: Re: chipy w Polbanku
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2010 22:33, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Z tego co widziałem, to raczej pokazowy folklor... W styczniu chciałem
    > przetestować czy mój polski paypass u nich zadziała i specjalnie
    > szukałem jakiegoś sklepu. Przy głównych arteriach Las Vegas nie
    > znalazłem żadnego...

    No czyli tak jak u nas :) ATSD to w Polsce chyba są większe szanse na
    jakiś realny rozwój tego badziewia niż w USA.

    Przy okazji- Alior znowu coś straszy zmianami regulaminu kart w zakresie
    wznawiania, jednocześnie (w również zmienionym) regulaminie cashback
    nadal zostaje Lotnicza Gold... Ciekawe, czy faktycznie zostawią nam te
    Lotnicze Gold... :)

    Michał