    From: "mr_fix" <m...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ciekawa procedura wyplaty w DB w Niemczech
    Date: Sat, 20 Mar 2004 21:32:49 +0100

    "gasper" <g...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:c3hu53$isg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witam,
    > przewaznie wyplacam kase z bankomatu - ale mam limit 200 euro a
    > potrzebowalem 400 - poszedlem wiec do okienka, pan wydrukował
    potwierdzenie,
    > podpisałem, i dostałem specjalną karte, z którą udałem sie do bankomatu,
    > który po włożeniu tejże wypłacił od razu 400 euro - karte po użyciu wrzuca
    > sie do szklanej urny

    hm... to chyba powoli staje sie standardem w niemczech... ostatnio jak
    wyplacalem w Sparkasse z automatami to taka sama procedura,
    pan podal mi karte i polecil udac sie do wskazanego bankomatu.
    maszyna wydala mi pieniazki a karte zatrzymala...
    a co do wygladu samej karty... zwykly bezowy kawalek plastiku z paskiem
    magnetycznym, bez jakichkolwiek nadrukow z tego co pamietam, no moze jakis
    numer porzadkowy co najwyzej

    pzdrv
    mr_fix