eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciekawy tok rozumowania - rabat i taxiRe: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
  • Data: 2003-04-19 21:06:17
    Temat: Re: ciekawy tok rozumowania - rabat i taxi
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Odpowiadam - da sie jesli tylko sie chce, jesli widzi sie cos wiecej niz
    > krotka perspektywe czasowa, ze temu posiadaczowi karta ktory chcial
    zaplacic
    > tym plastkiem nie dalem sobie odebrac 3%, mam satysfakcje na najblizszy
    > tydzien. Tyle tylko ze nie wie ze w handlu/uslugach nie liczy sie klient
    > jednorazowy ale ten ktory jest wierny i wroci drugi raz.

    jasne - istnieje spore grono klientów którzy kupią garnki Zeptera bo zostali
    zaproszeni na bezpłatną wycieczkę do Częstochowy połączoną z prezentacją
    fantastycznych garnków

    inni znowu będą wiernymi klientami firmy tylko dlatego że dostali aż 15%
    upustu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1