    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cinkciarz.pl - opinie?...
    Date: Sat, 15 Jun 2013 08:04:35 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 16:32:12 -0500, A.L. napisał(a):

    > "Wieksze sumy" to 6 cyfrowe USD. Interesuje mnie co sie dzieje gdy sie
    > pieniadze przesyla sie do takiego serwisu i w tym momencie serwis
    > bankrutuje. Al\bo w ogole cos kiepskiego sie dzieje, na przykald
    > pieniadze ida w "czarna dziure'.
    >
    > Czy te serwisy to banki? czy podlegaja kontroli Nadzoru Finansowego?

    To są spółki z o.o. jak możesz przeczytać na ich stronach, więc przy
    sumach o których wspominasz zdecydowanie wybrałbym kantor aliora tym
    bardziej, że jak sam napisałeś kursy mają podobne, więc chyba lepiej bank
    niż sp z o.o. - tak myślę. Było kilka razy na grupie, że cinkciarz
    potrafi przytrzymać kasę jeden dzień. Już nie pamiętam dokładnie jak to
    było w ich regulaminie, ale coś w tym stylu, że kantor działa 7h dziennie
    a na przelew mają 8h, jakoś tak ale głowy nie daję. Wydaje mi się, że
    kantor aliora będzie zdecydowanie lepszy pod każdym względem, tym
    bardziej, że można tam teraz ustawiać zlecenia typu sprzedaj moje USD jak
    kurs będzie X zł.

    --
    xbartx