eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczyRe: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-26 21:36:45
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 18:35:50 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > żebym sprawdził, czy mam w systemie aktualne dane dowodu osobistego i
    > ew. poprawił, bo jak nie, to po pierwszym może mi czegoś nie świadczyć
    > (nie napisał czego).
    >

    A bo to nadążysz za tymi bankami?
    Do mnie citek wysłał maila 1 października:

    "W przypadku, jeśli informacje zawarte w dokumencie tożsamości będą
    nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą czy przelewy z rachunku
    bankowego, może zostać zablokowana od 31 października 2021.
    Z naszej weryfikacji wynika, że upłynął termin ważności Pani / Pana
    dokumentu tożsamości, który jest zapisany w systemie banku."

    Dowód podany u nich miał datę ważności jakoś tak do marca 2016... tylko
    pięć lat minęło i JUŻ się zorientowali że nieważny.


    W ST o żadne info się wówczas nie potknęłam, dowód zaktualizowałam dwa
    tygodnie temu, dziś się wyświetliło "Ojojoj, sprawdź czy są aktualne
    dane..."


    PS. Suma wydatków zwalniająca mnie z opłaty za citka nie zgadzała się o
    jakieś 130 z ogonkiem. Zareklamowałam, przeprosili, dopisali.
    Teraz się nie zgadza w o 4 grosze - w drugą stronę.

    Nie nadążysz za tymi bankami.
    A za citkiem zwłaszcza.


    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1