eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczyRe: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-26 23:17:04
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello, Imka.
    On 26.10.2021 21:36 you wrote:

    > Dnia Mon, 25 Oct 2021 18:35:50 +0200, Michał Jankowski napisał(a):
    >> żebym sprawdził, czy mam w systemie aktualne dane dowodu osobistego
    >> i ew. poprawił, bo jak nie, to po pierwszym może mi czegoś nie
    >> świadczyć (nie napisał czego).
    > A bo to nadążysz za tymi bankami? Do mnie citek wysłał maila 1
    > października: "W przypadku, jeśli informacje zawarte w dokumencie
    > tożsamości będą nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą czy
    > przelewy z rachunku bankowego, może zostać zablokowana od 31
    > października 2021. Z naszej weryfikacji wynika, że upłynął termin
    > ważności Pani / Pana dokumentu tożsamości, który jest zapisany w
    > systemie banku." Dowód podany u nich miał datę ważności jakoś tak do
    > marca 2016... tylko pięć lat minęło i JUŻ się zorientowali że
    > nieważny.

    Do tej pory mieli to w 4 literach, bo do niczego to nie było to
    potrzebne. No i po co niepokoić klienta.
    Ale wchodzi nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu terroryzmowi itd ... i
    banki teraz za dużo ryzykują obsługując takich klientów. Stąd się
    asekurują i zaczną blokować dostęp do środków na rachunkach.

    Reklamacje proszę kierować na Wiejską.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1