  • Data: 2007-11-27 21:25:48
    Temat: Re: citi KK dodatkowa dla siebie?
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 12:25:52 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > 1. W przypadku kradziezy, zgubienia nie ma zbednych "nerwow" i sa
    > mozliwe mniejsze straty (a brak karty mozna spostrzec nawet po 2-3
    > dniach, jesli akurat sie nie korzysta.)

    Hmm... No cóż, do mnie to nie trafia, bo brak karty odkryłbym w ciągu
    najwyżej kilkunastu godzin, ale rozumiem.

    > 2.Bylaby bezpieczniejsza rowniez do transakcji internetowych - do
    > kupowania na nieduze kwoty i podobnie mozliwa jedynie do oszustwa na
    > nieduze kwoty.

    Akurat w przypadku Citi, bo o nim tu mowa, nie ma problemów przy
    reklamacjach MOTOIO.

    > 4. Karte glowna wyciagaloby sie (moze nawet i tak caly czas noszac ja
    > przy sobie) jedynie do powazniejszych zakupow.

    Jak w pkt. 1.

    > Mozecie patrzec krytycznie na powyzsze, ale gdy niedlugo WSZYSTKIE
    > BANKI W POLSCE OBOWIAZKOWO przejda na karty chipowe i wszystkie
    > transakcje beda zatwierdzane pinem

    A to jakoś równoznaczne jest, chipówka z definicji nie może być
    potwierdzana podpisem?

    > wiekszy komfort psychiczny da
    > korzystanie w wiekszosci miejsc zakupow z karty dajacej ewentualnemu
    > zlodziejowi mniejsze mozliwosci, niz wtykanie w kazdym markecie swojej
    > glownej karty dajacej dostep do calego limitu.

    Mam 72 godziny na bezbolesne zgłoszenie reklamacji.

    AK