eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti: Potwierdz transakcjęRe: citi: Potwierdz transakcję
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi: Potwierdz transakcję
    Date: Wed, 11 Nov 2015 02:07:53 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <n1u4d9$9in$1@node1.news.atman.pl>
    References: <n1sf9s$1ln$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160044159.rzeszow.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1447204073 9815 95.160.44.159 (11 Nov 2015 01:07:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Nov 2015 01:07:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    In-Reply-To: <n1sf9s$1ln$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617966
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-10 o 09:56, m7marek pisze:

    > Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
    > . wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
    > . wpisz 2 by zanegować transakcję.
    >
    >
    > Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
    > Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
    > Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
    > Citi.
    > Czy to jest nowa usługa?
    > Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
    > I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?

    Tez dostalem, a w niej
    (...)
    Usługa ,,Potwierdź transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich
    Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji
    identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    dokonaniu.

    Z czego wnioskuje że jeśli jakaś transakcja nie spodoba się Citkowi to
    wyśle wtedy SMS-a // a nie że będzie to robił do kazdej transakcji.

    Olać to - ważniejsze jest info ze dali wreszcie te 4 stówki
    - tylko nie wiem czemu dali 2 razy a potem raz zabrali :))
    Wiem, mieli dać tylko raz - (miałem 3 skutecznie poleconych)
    ale coś zamieszali na wyciagu niepotrzebnie.

    Ps.
    Jako że nie korzystam z citiphone - zlozylem reklamacje (elektronicznie)
    i oddali pobrane 6 zl - No czapki z głów - inny bank by pewnie nie oddał
    - bo było zgodnie z regulaminem.

    Odpowiedzieli w serwisie transakcyjnym - OK
    tylko nie wiem po co jeszcze przysyłają pismo papierową pocztą ?
    Rozumiem że starają się dbać o klienta, ale to już IMO marnotrawstwo papieru

    Pozdro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1