eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti: Potwierdz transakcję
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2015-11-10 09:56:38
    Temat: citi: Potwierdz transakcję
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Dbając o bezpieczeństwo Twoich kart debetowych, kredytowych i przelewów
    wprowadziliśmy nową usługę: Potwierdź Transakcję. Usługa oparta jest na
    dwukierunkowej komunikacji między Bankiem a Klientem i ma na celu
    zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, a także monitoring tych, które z
    punktu widzenia Banku mogą świadczyć o nieautoryzowanym użyciu.
    Usługa "Potwierdź transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich
    Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji
    identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej dokonaniu.
    Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
    . wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
    . wpisz 2 by zanegować transakcję.


    Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
    Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
    Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
    Citi.
    Czy to jest nowa usługa?
    Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
    I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?


  • 2. Data: 2015-11-11 02:07:53
    Temat: Re: citi: Potwierdz transakcję
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-11-10 o 09:56, m7marek pisze:

    > Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
    > . wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
    > . wpisz 2 by zanegować transakcję.
    >
    >
    > Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
    > Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
    > Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
    > Citi.
    > Czy to jest nowa usługa?
    > Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
    > I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?

    Tez dostalem, a w niej
    (...)
    Usługa ,,Potwierdź transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich
    Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji
    identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    dokonaniu.

    Z czego wnioskuje że jeśli jakaś transakcja nie spodoba się Citkowi to
    wyśle wtedy SMS-a // a nie że będzie to robił do kazdej transakcji.

    Olać to - ważniejsze jest info ze dali wreszcie te 4 stówki
    - tylko nie wiem czemu dali 2 razy a potem raz zabrali :))
    Wiem, mieli dać tylko raz - (miałem 3 skutecznie poleconych)
    ale coś zamieszali na wyciagu niepotrzebnie.

    Ps.
    Jako że nie korzystam z citiphone - zlozylem reklamacje (elektronicznie)
    i oddali pobrane 6 zl - No czapki z głów - inny bank by pewnie nie oddał
    - bo było zgodnie z regulaminem.

    Odpowiedzieli w serwisie transakcyjnym - OK
    tylko nie wiem po co jeszcze przysyłają pismo papierową pocztą ?
    Rozumiem że starają się dbać o klienta, ale to już IMO marnotrawstwo papieru

    Pozdro


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1