-
1. Data: 2015-11-10 09:56:38
Temat: citi: Potwierdz transakcję
Od: "m7marek" <m...@i...pl>
Dbając o bezpieczeństwo Twoich kart debetowych, kredytowych i przelewów
wprowadziliśmy nową usługę: Potwierdź Transakcję. Usługa oparta jest na
dwukierunkowej komunikacji między Bankiem a Klientem i ma na celu
zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, a także monitoring tych, które z
punktu widzenia Banku mogą świadczyć o nieautoryzowanym użyciu.
Usługa "Potwierdź transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich
Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji
identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej dokonaniu.
Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
. wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
. wpisz 2 by zanegować transakcję.
Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
Citi.
Czy to jest nowa usługa?
Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?
-
2. Data: 2015-11-11 02:07:53
Temat: Re: citi: Potwierdz transakcję
Od: Waldek <m...@n...dam>
W dniu 2015-11-10 o 09:56, m7marek pisze:
> Aby odpowiedzieć na otrzymanego SMSa:
> . wpisz 1 by potwierdzić transakcję lub;
> . wpisz 2 by zanegować transakcję.
>
>
> Takiego maila dostałem, mam u nich tylko kartę kredytową.
> Czy ta usługa coś kosztuje, bo nic nie ma w TOiP.
> Nie znalałem nic o niej ani w bankowości elektronicznej, ani na stronach
> Citi.
> Czy to jest nowa usługa?
> Czy mnie też dotyczy? Bo jak na razie takiego SMSa jeszcze nie dostałem
> I własciwie kiedy tego SMS się dostaje?
Tez dostalem, a w niej
(...)
Usługa ,,Potwierdź transakcję" jest już aktywna i dostępna dla wszystkich
Klientów Banku. Dzięki niej zostaniesz poinformowany SMSem o transakcji
identyfikowanej przez Bank, jako podejrzana, zaraz po jej
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dokonaniu.
Z czego wnioskuje że jeśli jakaś transakcja nie spodoba się Citkowi to
wyśle wtedy SMS-a // a nie że będzie to robił do kazdej transakcji.
Olać to - ważniejsze jest info ze dali wreszcie te 4 stówki
- tylko nie wiem czemu dali 2 razy a potem raz zabrali :))
Wiem, mieli dać tylko raz - (miałem 3 skutecznie poleconych)
ale coś zamieszali na wyciagu niepotrzebnie.
Ps.
Jako że nie korzystam z citiphone - zlozylem reklamacje (elektronicznie)
i oddali pobrane 6 zl - No czapki z głów - inny bank by pewnie nie oddał
- bo było zgodnie z regulaminem.
Odpowiedzieli w serwisie transakcyjnym - OK
tylko nie wiem po co jeszcze przysyłają pismo papierową pocztą ?
Rozumiem że starają się dbać o klienta, ale to już IMO marnotrawstwo papieru
Pozdro