  • Data: 2006-08-04 08:57:41
    Temat: Re: citi: druga strona kopery
    Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem napisał(a):

    > Żebym się codziennie przechodząc obok skrzynki się zastanawiał czy coś
    > przyszło czy to ten list mi leży?

    Człowiek się szybko uczy odróżniać nowy list od tego, który już widział.
    Ja w ten sposób wynajmując mieszkanie zostawiałem dla wynajmującego
    listy i jakoś się udawało. Inna rzecz, że w niektórych skrzynkach jest
    tak ciemno, że warto zajrzeć do niej nawet jeśli wygląda na to, że jest
    pusto, bo jakieś malutkie awizo mogło się schować z tyłu.