  • Data: 2010-02-25 06:46:16
    Temat: Re: [citi] limity - jeszcze raz
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 16:13:48 -0800, filip lach napisał(a):

    > Witam,
    > zastanawiam się nad zrezygnowaniem z DC z różnych powodów, ale żeby to
    > zrobić potrzebowałbym zwiększyć limit na kk Citi o jakieś 100%. Macie
    > jakieś sugestie co do polityki negocjacycjnej? Czy jest tu ktoś, kto ma
    > limit na kk citi powyżej 40k? Pozdrawiam,

    To chyba tylko na jakiejś platynie. Poza tym samo podnoszenie limitów dla
    zwykłych kart kończy się "proszę dostarczyć zaświadczenie o dochodach",
    po czym limit i tak się nie zwiększa, mimo wysłania świstka. No ale jak
    mija kolejna rocznica wydania karty, to limit często automagicznie sam
    się podnosi, także jak to jest, to nie wiem czy ktoś w samym banku wie ;)

    Xenocide