eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :) › Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi nie panuje nad własnym systemem - c.d. ale bardziej realnie :)
    Date: Mon, 7 Jan 2008 23:14:49 +0100

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:74f92941-b67b-4d8f-96dc-f5980d7c6bda@i7g2000prf
    .googlegroups.com...
    [...]
    >Mnie Citi niepokoi koniecznoscia przepychania telefonicznego nowych
    >odbiorcow, zlecen gdy sms na czas nie dojdzie itd. Przynajmniej mam
    >taki obraz czytajac opinie.

    To akurat nie jest takie zle, bo przynajmniej jest jakies zabezpieczenie, a
    nie tak, jak kiedys, ze mogles sobie kase wyplacic w dowolnym momencie na
    dowolne konto.
    Generalnie esemes z kodem przychodzi w ciagu 5 minut, blizej gornej granicy
    tego czasu. Czyli miedzy wpisaniem odbiorcy a podaniem kodu trzeba sie czyms
    zajac. Druga mozliwoscia jest zadzwonienie do citiphone, zalogowanie sie
    16-cyfrowym numerem karty i 6-cyfrowym pinem i od razu masz info, ze masz
    nieaktywnego odbiorce, po czym wciskasz odpowiednie klawisze i odbiorca jest
    aktywowany. Ta druga opcja jest duzo szybsza, nawet w minute mozesz sie
    wyrobic i nie musisz czekac na polaczenie z robotem... tzn. z operatorem.

    >W KK zdefiniowalem kilku odbiorcow do mediow i to, po poniesieniu
    >kosztow citiphone w fazie wstepnej, chodzi mi bezawaryjnie.

    Jakich kosztow? Telco? A nie ma 0~800?

    >Natomiast obawiam sie perspektywy ciaglego wydzawnianie przy pracy na
    >zwyklym koncie, zwlaszcza, ze nie ma nawet demo, zeby mozna bylo
    >przeanalizowac ewentualne miejsca w ktorych moze pojawic sie taka
    >koniecznosc.

    Ty lepiej analizuj koniecznosc szukania sobie innego konta :).
    Dzisiaj odbylem wizyte w oddziale w celu wplaty srodkow pienieznych na
    konto:
    a) czekalem 17 minut, mimo ze bylem trzeci w kolejce, ktora na koncu byla
    zlozona z 8 osob (ostatniego chyba w koncu wyprosili ok. 22)
    b) po wplacie mila pani z obslugi zaproponowala wypelnienie ankiety na
    specjalnie do tego celu przygotowanym komputerze, gdzie po kliknieciu
    'Ankieta' pojawil mi sie napis NETWORK ERROR :) -- skubancy, skad wiedzieli,
    ze ich zjade?

    Reasumujac: szukam banku dla siebie, ktory spelni nastepujace warunki:
    1. Totalnie bezplatny ROR+debetowka z duza siecia bezplatnych bankomatow,
    moga byc jakies znosne warunki dot. wplywow powyzej ktorych jest bezplatny
    2. Dobra kk -- z mozliwoscia przelewow nieoprocentowanych
    3. Jakas optymalna ilosc oddzialow, bo jesli w jednym jest kolejka to moze
    po drodze do domu znajde drugi, co w przypadku citi jest niemozliwe, bo
    oddzialow sa trzy na krzyz
    4. Brak koniecznosci jezdzenia do banku aby wypelniac papierki -- wszystko
    musi dac sie zalatwic przez telefon, net albo kurierem; to samo gdy bede
    sobie w przyszlosci dolaczal uslugi
    5. DOBRZE dzialajacy kanal internetowy.

    mbank odpada, bo mam juz tam konto, ale potrzebuje tez oddzialow naziemnych.

    Jest taki bank w Polsce, czy trzeba jeszcze poczekac na kilku wielkich
    graczy, aby ci co sa sie zaczeli starac?

    Pzdr,
    Piotr