  • Data: 2009-11-15 20:54:09
    Temat: Re: citi + payback
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:
    > a ten cały program to o kant d... można rozbić, wyszło mi, że 1 pkt
    > odpowiada 1gr (0,01 zł) czyli 100 pkt ma wartość 1 zł ;-/

    O tym to juz doktoraty napisali :) Nie oplaca sie i tyle (i prosze mi
    nie zwracac uwagi ze nie sposób tutaj mowic o tym czy sie oplaca czy
    nie, skoro dostaje sie to za darmo). Przy starym programie BP zabawa w
    punkty z karta citibanku miala sens. Stosunkowo szybko nazbierało mi sie
    na zestaw patelni, toster, narzedzia. Jak sobie podliczylem ile
    musialbym teraz wydac i jakie mialbym za to "nagrody" wyszło mi ze wole
    zwykly cashback. Zamienil stryjek siekierke na kijek - to odnosnie BP i
    paybacka.

    Chce Ci sie?
    :)