    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi podwyzsza limit na kk
    Date: Wed, 14 Oct 2009 20:52:12 +0200

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Ja nie narzekam. :) Po co komu na karcie 100 tysięcy, skoro zarabia 2 na
    > rękę? :)
    > Co innego, gdy ktoś naprawdę zarabia miesięcznie 20 a na karcie ma 2 czy
    > 5. :)

    Ja miałem w Citi KK z limitem mniejszym niż zarobki. Biorąc pod uwagę,
    że większość tego co zarabiam mogę przeznaczyć na konsumpcję to taka
    karta była mi zbędną, bo nawet nie mogłem z tego sensownie korzystać
    (musiałem albo spłacać KK wcześniej albo używać innej). Po jakimś czasie
    Citi podniosło mi limit ale było to zdecydowanie zbyt późno. Zresztą
    nowy limit też był raczej kiepski (mniejszy niż zarobki z dwóch
    miesięcy), a ich klientem byłem od kilku lat.

    Dodam, że moje zarobki pochodzą z umowy o pracę (czas nieokreślony,
    stabilny pracodawca itp.) i tylko takie przedstawiałem, wiec zachowanie
    Citi jest jak dla mnie bezsensu. W innych bankach z ulicy mogłem dostać
    limit kilka razy większy.

    --
    Mithos