    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 2 Jul 2013 02:44:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
    From: damian <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 11:06:27 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > No to bym się naciął...
    >

    > Kilka dni temu dostałem telefon z propozycją darmowego przelewu z karty na wybrane
    konto.

    > Okazało się, że nie będzie taki do końca darmowy ale panienka obiecała mnie
    przełączyć do kogoś kto mi to może zaoferować (wow!).

    > Po przełączeniu inna Pani zaoferowała >>w pełni darmowy<< przelew z karty na
    wybrane konto.

    > Bez prowizji i z rozpoczęciem naliczania odsetek dopiero po okresie grace-period,
    czyli jak przy normalnej bezgotówkowej transakcji kartą.

    > Upewniłem się dwa razy czy dobrze zrozumiałem, po czym zgodziłem się na przelew.
    >

    > Następnego dnia w blokadach widzę: 'transakcja gotówkowa'.
    >
    > Śmierdzi potencjalnym naliczaniem odsetek juz od daty przelewu.
    >
    > Składam więc reklamacyjne zapytanie o status tego przelewu.
    >

    > Dzisiaj dostałem telefon z informacją, że przelew jest tylko bezprowizyjny ale
    odsetki naliczane są juz od dnia wykonania przlewu!

    > Odsluchano jednak moją rozmowe i obiecano zwrocic pobrane odsetki poniewaz
    konsultantka była "niedawno zatrudniona" i wprowadziła mnie w błąd.

    > Reasumując: uważajcie na niedoinformowanych sprzedawców produktów bankowych w citi!

    Swoją drogą Citi chyba ma bezpłatne (czyli traktowane dokładnie tak jak transakcje
    bezgotówkowe) przelewy z karty kredytowej ale tylko na rachunki z opłatami np. za
    gaz, prąd itd. Rachunki muszą być wcześniej zdefiniowane (i prawdopodobnie sprawdzone
    przez Citi).