eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti wkręca w "bezpłatne" przelewy z kartyRe: citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
  • X-Received: by 10.49.40.167 with SMTP id y7mr819438qek.36.1372759561953; Tue, 02 Jul
    2013 03:06:01 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.40.167 with SMTP id y7mr819438qek.36.1372759561953; Tue, 02 Jul
    2013 03:06:01 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!y2no93763qax.0!news-out.google.com!f7ni507qai.0!nntp.google.com!y2no9846
    1qax.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 2 Jul 2013 03:06:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <51d29a24$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.67.14.225;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 89.67.14.225
    References: <8...@g...com>
    <51d29a24$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Tue, 02 Jul 2013 10:06:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:593413
    [ ukryj nagłówki ]

    Najgorsza w tym wszystkim jest nierekompensowalna strata czasu:

    * pierwsza rozmowa z telemarketerem z gorsza ofertą
    * druga rozmowa z telemarketerem z lepszą, ale oszukaną i nieistniejącą ofertą
    * po kilku dniach reklamacja z powodu braku realizacji przelewu z karty
    * trzecia rozmowa w sprawie nadpłaty blokującej mozliwość przelewu z karty (WTF?!),
    konieczność złożenia zlecenia przelewu 9zł nadpłaty na okreslone konto
    * reklamacja związana z "operacją gotówkową"
    * czwarta rozmowa informująca mnie o niebytności oferty z której skorzystałem

    Potencjalnie mogą wystąpić (i pewnie wystąpią) kolejne rozmowy dotyczące zwrotu opłat
    odsetkowych.

    To jeszcze nie jest najgorsze - gdybym nie zauważył statusu blokady byłbym kilkaset
    złotych w plecy na odsetkach.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1