eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti wkręca w "bezpłatne" przelewy z kartyRe: citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
  • X-Received: by 10.49.116.145 with SMTP id jw17mr13329qeb.25.1382427771542; Tue, 22
    Oct 2013 00:42:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.116.145 with SMTP id jw17mr13329qeb.25.1382427771542; Tue, 22
    Oct 2013 00:42:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!o2no18976665qas.0!news-out.google.com!z6ni8
    6181pbu.0!nntp.google.com!i2no26523224qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 22 Oct 2013 00:42:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.67.4.169;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 89.67.4.169
    References: <8...@g...com>
    <51d29a24$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: citi wkręca w "bezpłatne" przelewy z karty
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Tue, 22 Oct 2013 07:42:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596915
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 2 lipca 2013 10:06:01 UTC użytkownik az.anonim napisał:
    >
    > Potencjalnie mogą wystąpić (i pewnie wystąpią) kolejne rozmowy dotyczące zwrotu
    opłat odsetkowych.
    >

    Jakbym zgadł: rozmowy trwają do dnia dzisiejszego, czyli mamy konieć pazdziernika a
    wciąż niewielka część niesłusznie naliczonych odsetek nie została mi przez citi bank
    zwrócona!

    Zgłosiłem już drugą reklamacje dotycząca tej kwestii, na pierwszą nie doczekałem się
    odpowiedzi.

    Spodziewałem się po citi banku znacznie lepszej obslugi.
    To że maja skretyniałych sprzedawców produktów bankowych nieznających regulaminu to
    jedno.
    Najgorsze, że nie starają się zatrzeć złego wrażenia odwalając kolejną fuszerkę na
    etapie wyjaśniania sprawy i zwrotu prowizji.

    Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Zglaszać do KFNu? Nawet nie mam podkładki pod
    wysłaną poprzednią reklamację bo nie widzę jej nigdzie w historii w systemie
    transakcyjnym...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.10.13 14:48 www2

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1