  • Data: 2002-05-07 20:46:47
    Temat: Re: citibank
    Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > warto !
    > dlaczego ? otrzymaj ją i sobie sam odpowiedz po roku użytkowania, przeczytaj
    > najpierw 5 razy regulamin, jak czegoś nie wiesz pytaj doradców w oddziale
    > nie agentów ), zastanawiasz się, że Ona kosztuje .... wszystko kosztuje ...
    > nie ma nic za darmo ... jak Cię stać na kartę to i na jej utrzymanie Cię
    > stać ... tak jak na luksusowy samochód czy dom, na samolot czy wyprawę na
    > Mt. Blanc na przykład ... jedna uwaga, jak najdalej od bankomatów i pilnuj
    > terminów spłat ( liczy się dzień wpływu kasy do Citi a nie stempel na
> [...]

    wedlug mnie zupelnie nie warto, duzo lepszym rozwiazaniem jest BZWBK (i
    tanszym), chyba ze komus chodzi o watpiliwy prestiz karty CITI, a z pytaniem
    doradcow czy agentow nie ma roznicy. Cytuje "karta kredytowa MC jest w europie
    rozliczana EURO/USD/Zł...." tekst pochodzi z oddziały CITI w Galeri Mokotow