  • Data: 2002-05-07 21:10:24
    Temat: Re: citibank
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co daje karta citibanku ?
    - nieoprocentowany kredyt do 45 dni (oprocentowany tez, ale korzystac tylko
    na pojedyncze transakcje - np. telewizor lub w skrajnych przypadkach i na
    krotko)
    - najwyzsze bezpieczenstwo z kart na rynku (ochrona 48 PRZED zastrzezeniem
    karty bez gornej granicy odpowiedzialnosci)
    - dostep do szczegolow transakcji, salda przez Internet i telefon (do salda
    tez SMS-em)
    - znana i akceptowalna na calym swiecie - nikt sie nie bedzie na Ciebie
    patrzyl "spode lba" w sklepie na Malediwach czy w innym krolestwie :)
    - bardzo duzy pakiet znizek w kilkuset punktach handlowych (przy zakupie np.
    2 par Levi'sow i pary spodni Cottonfield juz Ci sie zwroci roczny koszt
    uzytkowania karty)
    - duzy limit kredytowy (w stosunku do zarobkow oczywiscie)
    - szybkie i bezproblemowe autoryzacje lub czesto ich brak co jeszcze
    bardziej skraca czas przy kasie
    - zastrzezenie, wymiana - otrzymanie nowej karty za free
    - mozliwa zmiana PIN-u do bankomatu albo go nie ustawienie, jak sie ktos boi
    - dodatkowe ubezpieczenie, glownie na podroz- oby nie bylo przydatne
    - bezplatne polaczenie telefoniczne z bankiem (w razie problemow typu
    zgubienie karty) z zagranicy
    - mozesz miec swoje zdjecie i podpis na karcie - ja akurat nie lubie i nie
    mam, ale co kto lubi...
    - ....
    moze mi cos pozniej jeszcze przyjdzie do glowy
    > warto ja miec ?
    warto - najdrozsza na rynku ale najlepsza
    > pozdrawiam

    pozdrawiam
    Pablo