    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank
    Date: Sun, 12 May 2002 00:02:23 +0200

    Użytkownik "Pablito" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abk34u$2vcr$1@pingwin.acn.pl...

    > a czy te karte wydaje bezposrednio DC czy jakis bank?
    > i jakie trzeba spelnic minimum zeby dostac?

    Bezposrednio DC Polska lub za posrednictwem Kredyt Banku [kiedys rowniez
    PBK - nie wiem jak teraz]

    > 2 tyg.? Toz to miesiac grace periodu, czyli w sumie od transakcji w 1.
    dniu
    > cyklu 2 miesiace. Naprawde?

    Splata 28 dnia nastepnego miesiaca.

    > Na DC jest wyzszy interchange? Jakie tam sa oplaty - przeciez nie
    doplacaja
    > do interesu.

    Hm, mnie jako klienta nie beda interesowaly oplaty inne niz ja ponosze :).
    Moga nawet dokladac do tych kart ;).

    > A inni acquierzy? Pekao SA, WBK, eCard itd.?
    > Bo jesli tylko Polcard to dalej twierdze, ze tylko jako kolejna karta.

    AFAIK w Polsce tylko PolCard.

    > j.w. jakie to warunki? bede naprawde wdzieczny za info, bo zaczyna mi sie
    > podobac :))

    Minimalny dochod na poziomie 8kPLN/m-c lub wierygodny pracodawca ;).

    > Moze i jest prestizowa, tylko kto pozna sie na tym prestizu?
    > Pani w Geancie na pewno nie, ladna Pani w sklepie wolnoclowym na lotnisku?
    > Nie zrobi
    > to na niej zadnego wrazenia, tak jak Gold :((

    I niech nie robi, przyjamniej nie bedzie jej korcilo zeby zapisac gdzies
    numer. A nawet jakby to odpowiedzialnosc posiadacza za transakcje oszukancze
    wynosi maksymalnie rownowartosc 50USD :).

    Maciej