  • Data: 2002-05-12 19:05:19
    Temat: Re: citibank
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz zla wiedze. Nie tylko tutaj.

    Dobrze - jak sprawdze te 5-6% w wiarygodnym zrodle, to dam znac. A gdzie
    jeszcze nie mam racji? Chetnie "sie oswiece"...

    > DC nie ma oddzialu w takim rozumieniu.

    Ok - to co oznacza pojecie "dni", w ktorych to mozna miec telefoniczny dostep
    do rachunku karty?

    > No to nie stac Cie na DC, tam trzeba miec czas zeby takie rzeczy
    > weryfikowac w normalne dni.

    Ja zdecydowanie nie poswiecam swojego czasu na swoje sprawy finasowe w
    godzinach mojej pracy - jestem zbyt zajety w trakcie dnia. Dopiero wieczorem
    mam chwilke.. Tak zdecydowanie mnie nie stac na taka karte, ktora
    trzeba "weryfikowac" za dnia roboczego.

    > A jesli chodzi o bezpieczenstwo - odpowiedzialnosc klienta za frody to
    > $50. Ale dopiero powyzej 48godzin, w ramach 48h odpowiedzialnosc jest
    > 0 (zero) zl.

    Poziom bezpieczenstwa w DC jest faktycznie ok. Choc powiem szczerze, ze powyzej
    48h to chyba kazdy zauwaza, ze mu zginal plastik, wiec de facto mozna przyjac w
    takim przypadku, ze w DC jest 0 zlotych udzialu posiadacza karty, a Citi 100PLN.

    Pozdr,
    Karciarz01