eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[citibank] Czy tylko ja mam tam konto?Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!ne
    ws.aster.pl!not-for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <fo9ivg$19i$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <fo9ivg$19i$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
    Date: Tue, 5 Feb 2008 13:39:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 25
    Message-ID: <47a85915$0$6101$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 05 Feb 2008 12:39:50 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1202215190 mamut2.aster.pl 6101 10.71.23.189:58370
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:437220
    [ ukryj nagłówki ]

    "slawek" <s...@n...net> wrote in message
    news:fo9ivg$19i$1@news.onet.pl...
    > Odkąd zmienili nowy wygląd strony to nie działa mi pobieranie historii
    > tranzakcji.

    Stary, dokladnie znam twoj bol.
    U mnie jako u chyba jedynego klienta nie dzialal podglad przyszlych
    przelewow. Infolinia zlewala, biuro obslugi (to, do ktorego sie wysyla
    wiadomosci z wewnatrz konta) zlewalo, dopiero gdy napisalem do Gazety
    Wyborczej to udalo sie skontaktowac z kims kompetentnym, dzieki czemu
    udalo sie poprawic ta funkcjonalnosc, ale nie udalo sie zmienic mojego
    zdania i z konta oszczednosciowego zrezygnowalem i nie zamierzam nigdy
    wracac.

    Proponuje -- zadzwon na infolinie, napisz wiadomosc wewnetrzna, jak nie
    zadziala -- pisz do gazety wyborczej, dzial gospodarka.

    > Wogóle to jak coś nie działa u nich i informujemy o problemie aby to
    > naprawili to mam wrażenie że robią jakąś łaskę jakby
    > to tylko dla nas robili.
    > Totalna olewka.

    Tak, dokladnie tak, odnosi sie wrazenie, ze osoba na infolinii wie
    wszystko najlepiej, a klient tylko cos brzeczy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1