eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[citibank] Czy tylko ja mam tam konto?Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [citibank] Czy tylko ja mam tam konto?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 20:32:20 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <foado1$nt5$1@news.onet.pl>
    References: <fo9ivg$19i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-112-14-32.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1202240067 24485 77.112.14.32 (5 Feb 2008 19:34:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2008 19:34:27 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <fo9ivg$19i$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:437270
    [ ukryj nagłówki ]

    slawek napisał(a):
    > Wogóle to jak coś nie działa u nich i informujemy o problemie aby to
    > naprawili to mam wrażenie że robią jakąś łaskę jakby
    > to tylko dla nas robili.

    Dzisiaj dzwoni do mnie Citi z zapytaniem dlaczego rezygnuje z konta. No
    to wyjasnilem, ze odmowili mi podniesienia limitu na KK, wiec zamykam
    konto. Marktingowy belkot odbil sie ode mnie i wreszcie otrzymalem
    pytanie "to co mozemy zrobic zeby pan z nami zostal?". Odpowiedzialem,
    ze jak mnie calkowicie zwolnicie z oplat za konto to wycofam rezygnacje.
    Na takie poswiecenie bank nie mogl isc, wiec zaproponowano mi... zmiane
    konta Direct (ktore pani nazywala eKontem, czyzby przejmowali
    pracownikow z mBanku ? tu tlumaczy "nowa jakosc" teleobslugi Citi) na
    CitiOne. Argumentem, ktory mial mnie przekonac mialy byc... DARMOWE
    PRZELEWY. Na moje stwierdzenie, ze przeciez teraz tez mam darmowe, pani
    powiedziala, ze faktycznie mam racje ( LOL#1 ). W dodatku nowe konto
    mialbym darmowe ale musialbym placic za karte (LOL#2). Odpowiedzialem,
    na to ze przeciez teraz wszystko mam darmowe w tym i karte, wiec "chce
    mnie pani zatrzymac gorsza propozycja niz ta, ktora mam dotychczas?".
    Pani (przynajmniej bez marketingowego belkotu) przyznala mi racje i
    powiedziala, ze moge wycofac rezygnacje do konca okresu wypowiedzenia.

    Citibankowi gratulujemy determinacji w utrzymywaniu klienta.

    Odnosnie KK i zlozonej reklamacji nawet nikt do mnie zadzwonil.

    Dodam tylko, ze jak w Millenium wczoraj zamienialem jedna karte na inna
    (MC na AmExa) to dzisiaj mialem telefon, ze dostane AmExa za 0 zl, a
    przy okazji nie musze rezygnowac z MC i tez bede go mial darmowego
    (pomimo tego ze mi go juz zabrali i przecieli w oddziale to dostane
    nowego). W dodatku dano mi do zrozumienia, ze nie bedzie zadnego
    problemu z przedluzeniem karty na kolejny rok, bez oplaty rocznej.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.02.08 19:53

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1