eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank - citiphoneRe: citibank - citiphone
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jarek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank - citiphone
    Date: Mon, 17 Jan 2005 18:58:42 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 20
    Sender: j...@p...onet.pl@v100-s1.itpp.pl
    Message-ID: <csgudu$l44$1@news.onet.pl>
    References: <cs8t5j$9kl$1@news.onet.pl> <cs9br4$3p8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: v100-s1.itpp.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1105984766 21636 193.41.113.146 (17 Jan 2005 17:59:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Jan 2005 17:59:26 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:333343
    [ ukryj nagłówki ]



    In news:cs9br4$3p8$1@inews.gazeta.pl,
    Seba <b...@N...gazeta.pl> typed:
    ||| Złożyłem reklamację, która nie została uwzgledniona, pomimo iż pani
    ||| na infolinii nie potrafiła wskazać mi zapisu w którym jest
    ||| określone jakoby karta bankomatowa jest przypisana usłudze
    ||| citiphone a nie do konta.
    |||
    || a to dziwne, że rekamacja nie została uwzględniona, bo powinna być.
    || Reklamuj jeszcze raz.
    ||

    oczywiście poprosiłem o odpowiedź na reklamację na piśmie.
    Zażądałem wskazania zapisu w cenniku n/t przyporzadkowania karty
    bankomatowej usłudze citiphone.
    Zastanawiam sie czy nie napisać do arbitra bankowego, tylko szkoda mi czasu.
    Szukam jednak innego banku, aby z tymi złodziejami nie miec nic do czynienia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1