  • Data: 2004-07-01 23:36:00
    Temat: Re: [citibank] hackowanie klientów citibanku /długie/
    Od: "Marcin" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tek" <t...@a...emailowy.pl> napisał w wiadomości
    news:cc20g0$613$1@brodno.spray.net.pl...

    > Dziwię się, że to jeszcze się kręci, można by sparafrazować jedno ze
    znanych
    > powiedzeń - CITI ALWAYS SLEEPS ;-))))Koledzy Security Admini z Citi, WAKE
    > UP!!!! i do roboty, zlikwidować tą stronę!!!

    Prawde mowiac, pierwszy raz dostalem to tak z poltora miesiaca temu.
    Poslalem od razu do wydzialu przestepczosci elektronicznej (czy jak on tam)
    w KGP. Mam swiadomosc, ze to sprawa miedzynarodowa, wiec moze chlopcy zbyt
    duzego pola manewru nie maja, ale zadnego odzewu ze strony policji. Policja
    takze spi?

    --
    Pzdr.
    Marcin

    PS. Pierwszy raz sie odzywam - witam na grupie.