eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
  • Data: 2008-11-08 17:41:36
    Temat: Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    t...@o...pl wrote:

    > "Citi Handlowy posadzi drzewo w imieniu każdego Klienta, który
    > zdecyduje się na Wyciąg Online."
    >
    > Kilka słów refleksji na temat tej akcji citibanku.
    > Zdecydowałem się zrezygnować z wyciągów papierowych ze swojego konta
    > direct pi razy oko rok temu. Z perspektywy czasu uważam takie
    > reklamowanie przez bank tej usługi jako hipokryzję.

    No to żeś Amerykę odkrył.

    Przecież już od dawna ekologia służy jako wygodny wytrych do obniżania
    kosztów bez obniżania ceny :).

    Na przykład: kiedyś materiał meblowy najgorszego gatunku nazywał się płytą
    wiórową względnie płytą paździerzową. Producent się tym nie chwalił
    szczególnie, bo nie ma czym, starał się ten fakt w miarę możliwości ukryć
    (przesunąć jego odkrycie na po zakupie mebla).

    Dzisiaj cię radośnie informuje o tym że mebel jest z płyty ekologicznej.

    Hotel: hotel dla oszczędzenia na praniu, prosi cię o to żebyś ręczniki
    których możesz jeszcze użyć, odwiesił na wieszak, wtedy go nie wymienią.
    Ale głupio tak powiedzieć klientowi że szukają oszczędności - zaś "troska o
    nasze wspólne środowisko" nadaje się wyśmienicie.

    Gdzieś chyba widziałem kiełbasę ekologiczną ...... :)

    p. m.