eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
  • Data: 2008-11-11 20:33:53
    Temat: Re: citibank handlowy - drzewo w zamian za przejście na wyciąg online :)
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 18:41, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Na przykład: ...

    zgadza się. przykłady można mnożyć.
    dla mnie najbardziej irytująca akcja była przyprowadzona ostatnio
    przez sieci marketów - wycofano bezpłatne torebki foliowe i w ich
    miejsce wprowadzono... takie same torebki tylko płatne (i jeszcze
    media to nagłośniły i przedstawiły akcję w pozytywnym świetle -
    żałość)

    > Przecież już od dawna ekologia służy jako wygodny wytrych do obniżania
    > kosztów bez obniżania ceny :).

    nie mam problemu z tym, żeby bank oszczędzał dzięki byciu pro-eko.
    niech nawet zarabia jeśli znajdzie się chętny aby za to płacić.
    tylko niech będzie ta oferta spójna - niech będą potwierdzenia
    operacji na żądanie w formie elektronicznej do dowolnej operacji a nie
    tak jak teraz jedynie przy składaniu dyspozycji przelewu można
    zadeklarować, że chce się potwierdzenie i tylko wtedy jest ono
    bezpłatne i przychodzi w formie papierowej, pocztą. później się płaci
    i to całkiem słono.