  • Data: 2005-06-05 16:46:25
    Temat: Re: citibank - pytanie
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Piotrek" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:MPG.1d0d2f6db86bbe23989687@news.tpi.pl...

    > chodzi mi o wplacanie w anglii pieniedzy na konco citibanku
    > oni powinni miec jakas stala oplate za przyjedzie przelewu
    >
    > np w bzwbk jest 25zl bodajze
    > a w pko 15zl
    >
    > wplacam funty w londynie i chce miec tyle samo funtow na koncie
    > walutowym ;-)

    > zalozyc konto w anglii nie jest tak prosto
    > musze przedstawic papier, ze przez pol roku placilem rachunki za gaz,
    > prad czy cokolwiek
    >
    > takze konto moglbym zalozyc dopiero po pol roku ;/

    Witam,

    Zadajesz pytanie na grupe jakbys nie mogl isc do CiTi i sie dowiedziec.
    Ja tak zrobilem i mialem info z 1 reki.

    Stary jak chcesz lokowac pieniadze to sie troche postaraj i dowiedz czegos.

    A zalozenie konta w UKju trwa nie 6 ale 3 miechy bo tyle standardowo czeka
    sie na rachunek za telefon ;) - znowu sie nie przygotowales :)

    salut
    Piotrek,

    ps.: posiadacz konta w CiTi i Bary..costam ;)